Valoració final de curs (per Alhagie Fofana)

Avui la professora ens ha demanat que omplim una enquesta de satisfacció global del curs. Aprofitem aquesta ocasió per redactar una entrada per al nostre bloc precisament sobre això, sobre com valorem el curs que ja s’està a punt d’acabar.

Estudiem signatura matemàtiques, llengua de català i castellà.

L'Eugènia, comencem classe amb ella el mes de setembre fent classe tots les dies en horari de 8:30 a 14:00. Després, quan vam començar les classes de pràctiques amb ella ja només fèiem classe de 12 a 14 h. I acabarem el dia 22 de juny. M’agrada molt amb ella perquè ella ensenya bé i jo aprenc moltes coses. Gràcies. 

Amb el Toni, professor de pràctiques, comencem a treballar de teoria amb ell l’octubre i fem horari 8:30 a 11:30, que fem amb ell primer hem de fet un pis amb tres habitacions, amb una cuina i un menjador. Ens ha ensenyat diferents maneres de col·locació de rajoles, les pedres i rajola. Primer a l'edifici de l'Hort d'Iglésies i després comencem al Gil Cristià per caviar un lavabo, picar tot el lavabo després col·locar amb tot lavabo amb rajola. M’agrada molt perquè ell també ensenya molt bé i és molt bona persona, m’agrada. Gràcies, Toni. 

Les pràctiques les comencem el 9 de març els dijous i divendres horari 8:30 a 15, jo he fet pràctiques amb el matix profe, a la seva empresa amb 2 companyes de classe, he fet tres pisos amb tres cuines i tres lavabos, caviar les rajoles i posar terra nou. També sento que hi he après moltes coses i he agafat molta experiència. M'ha agradat molt.

En general aquest curs m’agrada molt, he après moltes experiència laborals.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Comencem el microprojecte del 2023

Ens arriba el material

Primeres pràctiques